Royal Black
Wanna Say something.
Nabila Roslee.13 yearsyoung.Petaling Jaya.I'm awesomely retarded.Everybody is perfect in their own way.Skate all night , cheer all day.Proud to be myself Justin Bieber taught me to never say never . Lady Gaga told me I've born this way # Photography is my things ;) kbye♥



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: Nabila Roslee

Millions Thanks
Sabtu, 7 Januari 2012 | 3:04 PG | 1 comments

#Gibon ? kay thu kao sayang , mwehehe

Assalamualaikumm , yeahh tahuu walaupon tade orgg nk baca entry nhe because ade ke org nk bkk bce blog aku nhe ? Gahaha , Biarlha aku bercerita seorang diri
because aku dh anggap nhe sbgai diary aku ,
I'm Not Officiall Blogger , Sorry
Kay guys , semalam kan birthday titew #Ayatmanja
Gahaha , Seriosely , bkk mate tross parents wishh , Mak aihh , wuhuuu
Ayah ckp nnty nk bwkk pergi Malacca cuti bln 3 , yeayy
Pergi sekolah jer wanis kasi nasi lemakk , mak aihh breakfast aku kne sponcer
Mas kasi perezen , tibe rmhh trus bkk , isinyaa shawl pashmina purplee , #Nicegilee
Yang laen greet , wah bkk acc fb , mak aihh around 150 wishh , happy SIAL #tertypoo
Wahh , mmpi Aaron aziz , Junsu and Randy pangalila bring me out a.k.a Date :P
Dating lettuw
Semlm , belated birhday Meor jgkk , Rakan sekelas yg tkk prnhh tegor lgsg , #Dia smbg sgt -,-"
Kayy , byee tettttttttttt


Old things | New things