Royal Black
Wanna Say something.
Nabila Roslee.13 yearsyoung.Petaling Jaya.I'm awesomely retarded.Everybody is perfect in their own way.Skate all night , cheer all day.Proud to be myself Justin Bieber taught me to never say never . Lady Gaga told me I've born this way # Photography is my things ;) kbye♥



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: Nabila Roslee

Exam exam exam !
Khamis, 3 November 2011 | 1:49 PG | 0 comments



/Dengan lafas bismillahirahmanirahim /
Assalamualaikum and Big hi !

Nampak title yang gedekatas tu
EXAM !
senang cerita

RUMUSAN PEPERIKSAAN !

Seriusely , hampa sangat bila teringat kembali exam ! :'(

BM P1 : aku target boleh score 30 keatas
BM P2 : Ringkasan memang macam tahi -,-
BI P1 : Yang aku target tak masuk , yang tak di target mengade keluar =,='
MATH P1 : boleh diiktirah senang la juga , tetapi pada hujung soalan agak rumit sedikit
MATH P2 : kacang gila , tetapi satu soalan aku tibai (abt trapiziem) budak sekolah rendah tak tahu duduk diam ! :P
SC P1 : i've try my best ! susah juga soalan dia
SC P2 : ni yang aku nak mengamuk sarkas ni , paper ni hari isnin selepas cuti panjang deepavali , isnin tu aku pon datang la sekolah dengan berbekalkan ilmu SC P1 , lahleh , SC P1 . ERMM menangis tak berlagu aku :(
P.I : ni lagi lah , menagis bergurindam aku :( , erghhhhh , aku ada yang ter tinggal :(
wekk :/
Geo : Senang la jugak , sah nak akhir soalan , agk susah sedikit la
bila da siap , aku pon buat tahi mata , zzzzzzzzzz
His : Fr me , agak senang , tapi bila dah masuk bahagian sabah sarawakk aku jadi bodoh ,
SHUSHA !
Arabic : Susah menguasai !!


Kesimpulannye , rajin-rajin lah belajar ye sayangs :)



Old things | New things