Royal Black
Wanna Say something.
Nabila Roslee.13 yearsyoung.Petaling Jaya.I'm awesomely retarded.Everybody is perfect in their own way.Skate all night , cheer all day.Proud to be myself Justin Bieber taught me to never say never . Lady Gaga told me I've born this way # Photography is my things ;) kbye♥



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: Nabila Roslee

ini budakk
Ahad, 23 Oktober 2011 | 7:45 PG | 0 comments


Good nyte eblibadiee !:h:

ditengah mlm-2 yg indah permai nhe ,
ade yg tidok , ade unlinee , adee yg mamam
STOP merepekk kao nabila , taok lha tgh mkn kerepek ikan biliss , adess

uolz nmpk ta pica ats thu ?
msty lha nmpk aku da tepekk sebesar-besarnyee mukee comel thu -,-
okayy comel kan ? dyee name dye
NURUL ATIQAH BINTI ZAMRI
dye thu akq oden :)
oden syg eihh dyoo ,
dye baik gilee den ngomong eihh
kayy , pulsetopp
dyee thu HOT ! tapii dye ta belagak pon !
syg ahhh dyee

SUPERB SISTER FR EVAA
:t:

Mtakuu da beratt mcm pakai bulu mata palsuu jee -_______-
so ? nytee olzz
meyhh kiss dulu muahh :*



Old things | New things