Royal Black
Wanna Say something.
Nabila Roslee.13 yearsyoung.Petaling Jaya.I'm awesomely retarded.Everybody is perfect in their own way.Skate all night , cheer all day.Proud to be myself Justin Bieber taught me to never say never . Lady Gaga told me I've born this way # Photography is my things ;) kbye♥



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: Nabila Roslee

kawan kau ke nabila??tak r!!ni adalah best friend forever aku !!!!
Rabu, 8 Jun 2011 | 1:50 PG | 0 comments
selamat siang tuan kedai,
adq man jawa  kne bunoh semlm
ada sapa2 yg tk pueh haty dgn dye,
itu cita lama,saya sdh taok dri facebook,
bkn kita yg buad,yg kita taok ayh maliki ada ckp apa kat kita,?
ayh maliki tktau lg,naseb kita jaga line,
sapa2 tk pueh haty dgn dye??
awk memandang saya dgn begini seriuse,
sapa2 tk pueh haty nan dye,??kita men landing mlm ni?!!
org dpn itu meninggikan suaranya,
seperti ada perasaan yg krg baik 
iaitu perasaan marah 
               hey sedibedi..kongsi lah sama i boboy 
copps da stop merepek la mak enon joyah nabila oii!!
sebenarnye tatau cm ne nk begin so mepek la,huahuahua
focus!!! !!nk citer abt bf aq !!eh tu pakwe tgl f lg satu!
BFF
  ni nmnye amalina
dye kt skola dok sebelah amalia dpn amalia tuhh aku !!dkt ann so sng la nk gosip
muhehehe
<3
dlm geng aku ni aku tgk dye ni orgnye kemas jer+rajin
aku suke dgr cite kau!!bgi aku kau pencerita terbaik bkn mcm aq!!apak tada phmm 
amalina syg kau!!
ILY tu mksdnye i love you
ha ni awex titew!!!wanis nmnye
gahahaha
<3
dye ni dok seblh aq je lg sng aq nk gosipp nan dye,
wanis ni orgnye baik,suke blanje org,
bagi aku kau wanis kwn aku yg ske tngkan org,pendengar setia cite mepek aku! 

wanis jgn curang nan i tau!! laffchyu
heyy,ni plak bestie aku,nme??amalia 
dye dok blakang saye,pusing je so sng la kan utk gosip
huahuahua
<3
amalia ni dlm geng aku dye ni orgnye kreatif bahh!!
kreatif sanad!! !!
dye ni jgk expert dlm bidang edit mengedit ni,kreatif la ktekan,
tgk tdg dye colourfull en?blog dye taya ckp SUPERBB
amalia kamik saya sayang kamoo
 ni plak,mas nm diberi
dye dok dpn aku je!!so dye la yg kne toleh!!
grrururuha
<3
mas ni orgnye kurus jer jelez yg teramtlah aku pd body dye
kitorg pkt na tkr lmk,hihihi
start da mepek
mas ni la pencabar terdkt aku dlm exam,
heishh
mas ni lawa kann!!
sayang kamu bahh!!betol ke aku speaking sabah ni??
ermm
<3
___________________________________________________________________________________
korang aku sayang korang 
<3
aku ta penah jmpe kwn sebaik korang
<3
lots of loves
ILYSM
IMY SM
___________________________________________________________________________________
KPD AIN,FARAH,ALISYA N YANA cwie tau!! adq aku sebok nk gne komputer ni so ta smpt nk smbg 
t aq smbg
laffchyu<3 


Old things | New things