Royal Black
Wanna Say something.
Nabila Roslee.13 yearsyoung.Petaling Jaya.I'm awesomely retarded.Everybody is perfect in their own way.Skate all night , cheer all day.Proud to be myself Justin Bieber taught me to never say never . Lady Gaga told me I've born this way # Photography is my things ;) kbye♥



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: Nabila Roslee

ENGKAU NI
Sabtu, 21 Mei 2011 | 7:42 PG | 0 comments
shalam shume!!how's your day??hopefully fine like me keyhh!!nabila nk gosip gasap abt my pereng ni sowang!!name dye amalina or sis amalina!!aku cyg dye gile nk mampos!!bole diktekan thp cipan taok!ciri carat yg ad tat amalina dye ni ske mengemas n rajinn!lau sape2 nk cr menantu saye syorkan yg ni la!!hehe dye ni lawa pe!comel lg tu!!baik pon ad gak,,pandai tak gades ni agk2nye opkoz la pndai hari2 nabila aja dye,(tamo caye temberang saje)hehe,gadess ni  bestie aku antra bestie aku taokk!!love she so much!and thanx 4 the gift ari tu!!


Old things | New things